Przede wszystkim jakość produktu, która objawia się krótkim, przejrzystym składem i wysoką jakością stosowanych przez nas składników, pochodzących w większości ze zrównoważonych upraw.
Wszystko zaczęło się od Wielkiego Wybuchu naszej wyobraźni i pasji, która zaprowadziła nas do zgłębienia tajników produkcji naturalnych lodów rzemieślniczych. Eksperymentowaliśmy, testowaliśmy, aż w końcu stworzyliśmy lody, których nie znajdziesz nigdzie indziej. Bazą naszych lodów jest pełne mleko połączone z kremową śmietanką, a sorbetów – ponad pięćdziesięcioprocentowy udział owoców w składzie.
biuro@supersmaki.pl
tel. 781-814-841
lub pisemnie na adres:
Super Smaki sp. z o.o.
Ul. Jubilerska 10
04-190 Warszawa
INFORMACJE WSTĘPNE
Niniejsza Polityka informuje min. o rodzajach plików cookies stosowanych przez Administratora oraz o celach, w jakich pliki cookies są wykorzystywane.
Wyrażenia i zwroty pisane z dużej litery, które nie zostały zdefiniowane w niniejszym dokumencie, odnoszą się wyrażeń i zwrotów użytych w Polityce Prywatności.
PLIKI COOKIES
Administrator w ramach Serwisu stosuje mechanizmy automatycznego przechowywania danych. Są one stosowane w celu lepszego dostosowania Serwisu do potrzeb Użytkowników. Na potrzeby niniejszej polityki mechanizmy automatycznego przechowywania danych będą określane mianem „cookies”.
Sklep nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika i przeznaczone są do korzystania ze Sklepu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Za pomocą plików cookies Administrator uzyskuje informacje statystyczne o ruchu Użytkownika, preferencjach i aktywności Użytkownika i sposobie wykorzystania Sklepu. Pozwalają one na dostosowanie treści i usług do preferencji Użytkownika.
Za pośrednictwem plików cookies nie są zbierane informacje umożliwiające bezpośrednią identyfikację Użytkownika, np. imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail czy numer telefonu.
W ramach Sklepu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: "sesyjne" (tzw. „session cookies”) oraz "stałe" (persistent cookies). Cookies "sesyjne" są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej).
"Stałe" pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika. Pozwalają na rozpoznanie urządzenia końcowego Użytkownika w trakcie ponownego odwiedzania Sklepu - nie są usuwane w sposób automatyczny, zapisują się na urządzeniu końcowym.
W przypadku urządzeń mobilnych analogicznie, jak w przypadku urządzeń stacjonarnych zastosowany został mechanizm przyjmowania plików cookies, umożliwiający zapamiętywanie informacji związanych z danym Użytkownikiem.
CELE WYKORZYSTYWANIA PLIKÓW COOKIES
Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
dostosowania zawartości strony internetowej Sklepu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze strony internetowej; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownik korzysta ze strony internetowej, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
prowadzenia analiz i badań wydajności Sklepu;
zapewnienie bezpieczeństwa Sklepu poprzez zapobieganie nadużyciom oraz wyciekom danych;
utrzymania sesji Użytkownika (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Sklepu ponownie wpisywać loginu i hasła.
Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z Administratorem reklamodawców, partnerów oraz podmiotów trzecich (np. Facebook, Twitter, Google itp.).
RODZAJE STOSOWANYCH PLIKÓW COOKIES
W ramach Sklepu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
"niezbędne" pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Sklepu;
pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Sklepu;
"wydajnościowe" pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Sklepu;
"funkcjonalne" pliki cookies, umożliwiające "zapamiętanie" wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
"reklamowe" pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikowi treści reklamowych bardziej dostosowanych do jego zainteresowań.
UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA
Użytkownik może dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika. Informacje dotyczące sposobów zmian ustawienia cookies w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych znajdują się w dalszej części niniejszego dokumentu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej) oraz w plikach pomocy dostępnych w menu przeglądarki.
Zapisane pliki cookies mogą być także przez Użytkownika usunięte poprzez zastosowanie odpowiednich funkcji przeglądarki internetowej, programów służących w tym celu lub narzędzi dostępnych w ramach systemu operacyjnego, z którego korzysta Użytkownik.
Niedokonanie zmian w ustawieniach używanej przeglądarki w zakresie zarządzania pilikami cookies spowoduje, że pliki cookies będą umieszczane w sposób automatyczny w urządzeniu końcowym Użytkownika.
Ze względu na różnorodność dostępnych przeglądarek i aplikacji służących do obsługi serwisów internetowych zarządzanie plikami cookies w różnych przeglądarkach wygląda inaczej, dlatego przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu zalecamy zapoznanie się ze sposobem zarządzania funkcjami prywatności/ bezpieczeństwa.
Administrator informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Sklepu.
Więcej informacji o plikach cookies znaleźć można na stronie www.wszystkoociasteczkach.pl
ZARZĄDZANIE PLIKAMI COOKIES PRZEZ UŻYTKOWNIKA
Usuwanie, wyłączanie przechowywania, przywracanie przechowywania plików cookies.
Sposób zmiany ustawień plików cookies może różnić się w zależności od przeglądarki internetowej, z której korzysta użytkownik. Informacje na temat plików cookies znajdują się w zakładce "Pomoc" w każdej przeglądarce internetowej.
Pliki cookies w przeglądarkach internetowych
W opcjach przeglądarki należy wybrać opcję odpowiadającą za ustawienia prywatności:
Google Chrome
Domyślne ustawienia przeglądarki Google Chrome zezwalają na przechowywanie cookies. Aby zmienić ustawienia należy:
kliknąć w menu "Ustawienia Google Chrome" i wybrać opcję "Ustawienia";
kliknąć w "Pokaż ustawienia zaawansowane" na dole strony;
wybrać opcję "Ustawienia treści" w opcjach "Prywatność";
wybrać żądane ustawienia;
aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w "Zarządzaj wyjątkami" i wybrać własne ustawienia dla witryn;
aby zatwierdzić zmiany należy kliknąć w przycisk "Gotowe".
Microsoft Edge
Domyślne ustawienia przeglądarki Microsoft Edgezezwalają na przechowywanie plików cookies, ale blokują pliki, które mogą pochodzić z serwisów niestosujących polityki prywatności. Aby zmienić ustawienia należy:
kliknąć w menu "Narzędzia" i wybrać " Ustawienia";
wybrać zakładkę "Prywatność, wyszukiwanie i usługi";
za pomocą suwaka określić żądany poziom ustawień (najwyższy blokuje cookies całkowicie, najniższy zezwala na przechowywanie wszystkich cookies);
LUB:
kliknąć przycisk "Pliki cookie i uprawnienia witryny" i samodzielnie wybrać żądane ustawienia;
aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w "Witryny" i wybrać własne ustawienia dla witryn;
Mozilla Firefox
Domyślne ustawienia przeglądarki Mozilla Firefox zezwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić ustawienia należy:
kliknąć w menu "Narzędzia" (w innych wersjach: kliknąć przycisk "Firefox") i wybrać "Opcje";
następnie wybrać zakładkę "Prywatność" i zaznaczyć żądane ustawienia;
aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w "Wyjątki" i wybrać własne ustawienia dla witryn;
zatwierdzić zmiany za pomocą przycisku "OK".
Opera
Domyślne ustawienia przeglądarki Opera zezwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić ustawienia należy:
kliknąć w "Preferencje", wybrać opcję "Zaawansowane", a następnie "Ciasteczka";
zaznaczyć żądane ustawienia;
aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy wejść na wybraną stronę internetową, kliknąć na niej prawym przyciskiem myszy, wybrać polecenie "Preferencje dla witryn" i przejść do karty "Ciasteczka" a następnie wprowadzić pożądane ustawienia;
zatwierdzić zmiany za pomocą przycisku "OK".
Safari
Domyślne ustawienia przeglądarki Safari zezwalają na przechowywanie plików cookies. Aby zmienić ustawienia należy:
w menu "Safari" wybrać opcję "Preferencje";
kliknąć ikonę "Prywatność";
zaznaczyć żądane ustawienia;
aby wprowadzić specjalne ustawienia dla danego serwisu należy kliknąć w "Szczegóły" i wybrać własne ustawienia dla witryn.
W ramach systemów mobilnych dostępnych jest wiele różnych przeglądarek internetowych. Szczegółowe informacje na temat ustawień dotyczących plików cookies można uzyskać w ustawieniach w menu używanej przeglądarki.
DEFINICJE
Pojęcia pisane wielką literą należy rozumieć zgodnie z poniższymi definicjami:
„Administrator” – SUPER SMAKI Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 961396, NIP: 113-305-38-17, Regon: 521455510, kapitał zakładowy: 100 000 zł, adres: ul. Jubilerska 10 04-190 Warszawa.
„Polityka Prywatności” – niniejszy dokument.
„RODO” – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
„Sklep” – platforma internetowa dostępna w domenie https://lodykosmos.pl/gift-boxzarządzana i administrowana przez Administratora, za pośrednictwem której Administrator prowadzi sprzedaż detaliczną Produktów na rzecz Klientów.
„Użytkownik” – osoba fizyczna, która korzysta ze Sklepu.
„Klient” – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych nieprowadząca działalności gospodarczej ani zawodowej.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
W trosce o zachowanie prawa do prywatności Użytkowników oraz wypełnienia wymogów wynikających z przepisów prawa, Administrator, publikuje Politykę Prywatności, w której wyjaśnia i informuje o sposobie, w jaki przetwarzane i zabezpieczane są dane osobowe pozyskiwane od Użytkowników w czasie korzystania przez nich ze Sklepu.
Użytkownik przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu, powinien zapoznać się z treścią Polityki Prywatności.Informacja dla Użytkowników będących Klientami, realizująca obowiązek informacyjny z art. 13 RODO znajduje się w pkt. III.
Informacja dla odbiorców zamówień, w przypadku gdy nie są oni Użytkownikami serwisu lub Klientami znajduje się w pkt. IV
INFORMACJA O PRZETWARZNIU DANYCH DLA KLIENTA BĘDĄCEGO OSOBĄ FIZYCZNĄ
L.p. |
Zakres informacji |
Treść informacji |
1. |
Tożsamość i dane kontaktowe Administratora danych |
Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka SUPER SMAKI Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul Jubilerskiej 10, 04-190 Warszawa. W sprawach dotyczących danych osobowych i realizacji praw można się skontaktować pisemnie z administratorem na adres do korespondencji: ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa albo na adres rodo@supersmaki.pl |
2. |
Cele przetwarzania, podstawa prawna oraz okres przetwarzania danych |
Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w celu :
|
3. |
Odbiorcy danych |
Państwa dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora (np. usługi w zakresie wsparcia IT), a także podmiotom świadczącym Administratorowi usługi doradcze lub pomocy prawnej, akcjonariuszom. Państwa dane zostaną udostępnione kontrahentom Administratora – o ile okaże się to konieczne do wykonania Umowy.. |
4. |
Prawa osób, których dane dotyczą |
Na zasadach określonych w RODO przysługują Państwu następujące prawa:
|
5. |
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego |
Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) |
6. |
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych |
Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednakże jest niezbędne do zawarcia i wykonania Umowy o współpracy. |
7. |
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji / profilowanie |
Państwa dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, ani profilowaniu. |
8. |
Przekazywanie danych do państw trzecich |
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, ani do organizacji międzynarodowych. |
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH DLA ODBIORCÓW ZAMÓWIEŃ, W PRZYPADKU GDY NIE SĄ ONI UŻYTKOWNIKAMI SERWISU LUB KLIENTAMI
L.p. |
Zakres informacji |
Treść informacji |
1. |
Tożsamość i dane kontaktowe Administratora danych |
Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka SUPER SMAKI Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul Jubilerskiej 10, 04-190 Warszawa. W sprawach dotyczących danych osobowych i realizacji praw można się skontaktować pisemnie z administratorem na adres do korespondencji: ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa albo na adres rodo@supersmaki.pl |
2. |
Zakres zbieranych danych |
Administrator przetwarza następujące kategorie Państwa danych osobowych: zwykłe: identyfikacyjne, dane kontaktowe, |
3. |
Źródło pozyskania danych |
Państwa dane osobowe zostały udostępnione Administratorowi przez Klienta Spółki dokonującego zamówienia w Sklepie |
4. |
Cele przetwarzania, podstawa prawna oraz okres przetwarzania danych |
Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w celu:
|
5. |
Odbiorcy danych |
Państwa dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora (np. świadczącym usługi w zakresie wsparcia IT), a także podmiotom świadczącym Administratorowi usługi doradcze lub pomocy prawnej. Państwa dane zostaną udostępnione kontrahentom Administratora – o ile okaże się to konieczne do wykonania Umowy pomiędzy Administratorem aKlientem Sklepu. |
6. |
Prawa osób, których dane dotyczą |
Na zasadach określonych w RODO przysługują Państwu następujące prawa:
|
7. |
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego |
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). |
8. |
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji / profilowanie |
Państwa dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, ani profilowaniu. |
9. |
Przekazywanie danych do państw trzecich |
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców znajdujących się w państwach poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, ani organizacjom międzynarodowym. |
W JAKI SPOSÓB CHRONIMY PAŃSTWA DANE OSOBOWE
Informacje przekazywane przez Użytkowników przetwarzane i przechowywane są z zastosowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa zgodnych z wymogami stawianymi przez RODO oraz polskie prawo. Dane przetwarzane są w środowisku kontrolowanym przy zachowaniu wysokich standardów ochrony.
Administrator zabezpiecza dane Użytkowników przed nieupoważnionym dostępem, wykorzystaniem lub ujawnieniem. Bez podstawy prawnej, w tym, wniosku uprawnionego organu nie udzielamy dostępu, ani nie przekazujemy informacji.
W JAKI SPOSÓB UŻYTKOWNIK MOŻE CHRONIĆ SWOJE DANE
Administrator zwraca uwagę na konieczność ochrony danych przez Użytkownika . W związku z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną, Użytkownik pozostaje narażony na zagrożenia, min. w postaci:
działania oprogramowania szpiegującego,
podszywania się w celu wyłudzenia informacji,
wirusów komputerowych,
spam.
Zagrożenia dotyczą nie tylko komputerów stacjonarnych i komputerów przenośnych, ale też innego sprzętu przenośnego, np. smartfonów, tabletów.
Oprogramowanie szpiegujące to takie, które w sposób ukryty może zostać zainstalowane na urządzeniu Użytkownika np. przez wejście na spreparowaną stronę lub uruchomienie pliku przesłanego w poczcie. Może monitorować/przesyłać do atakującego zarówno dane umieszczone na urządzeniu, jak i działania Użytkownika: ruchy myszką, tekst wpisywany z klawiatury, uruchamiać podgląd/podsłuch z kamery i mikrofonu.
Podszywanie się (ang. phishing) to umieszczenie w Internecie fałszywych stron naśladujących oryginalne
i nakłanianiu Użytkowników do zalogowania się na nie np. przez wysłanie spreparowanej wiadomości pocztowej, która udaje komunikat od autentycznej instytucji lub osoby. Celem jest przechwycenie danych dostępowych do usługi.
Wirus komputerowy to oprogramowanie złośliwe, które przenosi się poprzez zapis zainfekowanego pliku na nośniku danych np. dysku twardym, pendrive. Celem wirusa jest kradzież lub usunięcie danych, zakłócenie pracy urządzenia lub przejęcie nad nim kontroli. Najczęściej do zarażenia wirusem komputerowym dochodzi po pobieraniu plików z niezaufanego źródła internetowego lub otwarciu załącznika w poczcie elektronicznej.
Spam to niezamawiane lub niepotrzebne wiadomości elektroniczne rozsyłane jednocześnie do wielu odbiorców. Często przenoszą wirusy komputerowe, oprogramowanie szpiegujące, odnośniki do złośliwych stron.
W celu zapewnienia bezpiecznego korzystania z Internetu, każdy Użytkownik powinien:
Zadbać o bezpieczeństwo używanego urządzenia. Urządzenie w szczególności powinno posiadać program antywirusowy z aktualną bazą definicji wirusów, aktualną i bezpieczną wersję przeglądarki internetowej oraz włączoną zaporę sieciową (ang. firewall).
Cyklicznie sprawdzać, czy system operacyjny i programy zainstalowane na urządzeniu posiadają najnowsze aktualizacje, ponieważ w atakach wykorzystywane są błędy wykryte we wcześniej zainstalowanych wersjach oprogramowania.
Zabezpieczyć dane dostępowe do usług oferowanych w Internecie – np. loginy, hasła, PIN, certyfikaty elektroniczne itp. takich danych nie należy ujawniać lub przechowywać na urządzeniu w formie, która umożliwia łatwy dostęp i odczyt.
Zachować ostrożność podczas otwierania załączników lub klikania odnośników w wiadomościach, których się nie spodziewaliśmy np. od nieznanych nadawców. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości warto się skontaktować z nadawcą.
Stosować filtry antyphishingowe, lub inne narzędzia weryfikujące, czy wyświetlona strona nie wyłudza informacji.
Pobierać i instalować pliki wyłącznie z zaufanych źródeł.
Ustalić bezpieczne i trudne do złamania hasło dostępu do sieci (Wi-fi). Rekomenduje się także korzystanie z zaufanych standardów szyfrowania sieci bezprzewodowych Wi-Fi np. WPA2.
Kontrolować dostęp fizyczny do urządzeń.
§1. Definicje
Sklep - platforma internetowa dostępna w domenie https://lodykosmos.pl/gift-box zarządzana i administrowana przez Sprzedawcę, za pośrednictwem którego Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną Produktów na rzecz Klientów;
Sprzedawca – SUPER SMAKI Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000961396, NIP: 113-305-38-17, Regon: 521455510, kapitał zakładowy: 100 000 zł, adres: ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa, realizujący Usługi i będący stroną Umowy z Klientem;
Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych nieprowadząca działalności gospodarczej ani zawodowej składająca Zamówienie;
Regulamin – niniejszy dokument stanowiący regulamin w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204);
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy kupna- sprzedaży ze Sprzedawcą określonych Produktów za pośrednictwem Sklepu;
Umowa - umowa kupna sprzedaży Produktów zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą w wyniku złożenia Zamówienia na zakup Produktów za pośrednictwem Sklepu, na podstawie której Sprzedawca zobowiązuje się przenieść na Klienta własność zamówionych Produktów, a Klient zobowiązuje się Produkty odebrać oraz zapłacić umówioną cenę sprzedaży;
Internetowy Serwis Płatności – serwis internetowy umożliwiający dokonywanie płatności elektronicznej udostępniony w Sklepie, w tym zapewniony przez PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym;
Produkt/ Produkty – asortyment, produkty lub zestawy produktów, w szczególności lody rzemieślnicze, których opis znajduje się w Sklepie, które Klient może zakupić za pośrednictwem Sklepu poprzez złożenie Zamówienia;
Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu drogą elektroniczną na warunkach określonych w Regulaminie, w szczególności usługa zamawiania Produktów;
Dostawa – usługa dowozu Produktu zgodnie z Zamówieniem realizowana przez Sprzedawcę lub podmioty trzecie na zlecenie Sprzedawcy.
§ 2. Postanowienia Ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa rodzaje, zakres i zasady świadczonych Usług przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu, w tym warunki składania Zamówień przez Klientów, zawierania, wykonania i rozwiązywania Umów, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
2. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@supersmaki.pl.
3. Regulamin stanowi wzorzec umowy zawieranej na odległość, zgodnie z obowiązującymi powszechnie przepisami prawa. Treść Regulaminu, w przypadku korzystania przez Klienta z Usług za pośrednictwem Sklepu, stanowi treść zawartej umowy, w tym Umowy. Sprzedawca świadczy Usługi za pośrednictwem Sklepu zgodnie z Regulaminem.
4. Regulamin jest nieprzerwanie i nieodpłatnie udostępniony przez Sprzedawcę w Sklepie, w sposób umożliwiający Klientom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili za pomocą systemu informatycznego, którym posługuje się Klient, w celu zagwarantowania możliwości powołania się na niego w razie potrzeby.
5. Sprzedawca posiada wszelkie niezbędne uprawnienia, w tym odpowiednie licencje, w szczególności do strony internetowej Sklepu, a także do znaków towarowych, którymi oznaczane są Produkty zamieszczone w Sklepie, umożliwiające Sprzedawcy prowadzenie sprzedaży Produktów za pośrednictwem Sklepu. Kupujący nie nabywa praw, w szczególności majątkowych praw autorskich, ani licencji do dóbr wskazanych z zdaniu poprzedzającym w jakimkolwiek zakresie, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
6. Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego użytkownika szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia w/w zagrożeń, użytkownik powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.
7. Sprzedawca uprawniony jest do zmiany elementów i funkcjonalności Sklepu.
§ 3. Rodzaje, zakres oraz warunki świadczenia Usług
1. Sprzedawca umożliwia Klientowi w ramach Usług świadczonych za pośrednictwem Sklepu przeglądanie treści i informacji udostępnionych w Sklepie, w tym treści reklamowych dotyczących Produktów, korzystanie z innych usług dostępnych w Sklepie, w tym przejście do innych stron lub podstron Sprzedawcy.
2. Sprzedawca świadczy Klientom w ramach Sklepu usługę w postaci umożliwienia składania Zamówień w celu dokonania zakupu Produktów za pośrednictwem Sklepu.
3. Korzystanie ze Sklepu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez Klienta następujących minimalnych wymagań technicznych:
a. urządzenie końcowe Klienta jest podłączone do sieci Internet,
b. na urządzeniu końcowym Klienta zainstalowane jest oprogramowania w postaci przeglądarki internetowej,
4. Złożenie Zamówienia Produktów za pośrednictwem Sklepu jest możliwe pod warunkiem, że:
a. Klient posiada aktywne konto poczty elektronicznej (email),
b. najnowsza wersja przeglądarki internetowej z włączoną obsługą plików Cookies i Java Script; niemożliwe jest korzystanie z Internet Explorer.
§ 4. Zamówienia
1. Zamówienia w Sklepie mogą być składane 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok, z wyłączeniem okresów przewidzianych na przerwy serwisowe, przerwy techniczne, i pod warunkiem dostępności Produktów. Sprzedawca zobowiązuje się dochować starań aby na bieżąco informować Klientów o dostępności Produktu w Sklepie, jednakże ostateczne potwierdzenie dostępności Produktu odbywa się poprzez przyjęcie Zamówienia przez Sprzedawcę.
2. Złożenie Zamówienia przez Klienta możliwe jest za pośrednictwem formularza zamówienia udostępnionego w Sklepie.
3. W celu złożenia Zamówienia należy dokładnie zapoznać się z aktualnymi informacjami udostępnionymi w Sklepie na temat cen, rodzajów i właściwości Produktów, w tym ich gramatur, składu, rodzaju opakowania.
4. Zamówienie jest złożone po wykonaniu przez Klienta następujących czynności:
- dokonanie wyboru Produktu spośród dostępnych w Sklepie, poprzez wskazanie liczby i rodzaju opakowania i włożenie ich do „koszyka”;
- podanie następujących danych w odpowiednich miejscach w formularzu zamówienia: dane Klienta: imię i nazwisko lub nazwa, adres, adres mailowy, telefon kontaktowy, a także adres dostawy i dane odbiorcy Produktów, jeżeli są inne niż dane Klienta.
- wykonanie kolejnych czynności technicznych zgodnie z pojawiającymi się informacjami lub komunikatami;
- zapoznanie się z Regulaminem, Regulaminem Płatności, Polityką Prywatności i innymi dokumentami udostępnionymi w procedurze składania Zamówienia, a także akceptacja ich postanowień poprzez odznaczenie checkboxów;
- kliknięcie przycisku „Zamówi i zapłać”;
- dokonanie płatności zgodnie z § 5 Regulaminu.
4. Akceptując Regulamin, Klient oświadcza, że dane podane w formularzu zamówienia są prawdziwe i aktualne. Podając dane osoby trzeciej, Klient oświadcza, iż udostępnienie tych danych Sprzedającemu w celu realizacji Zamówienia i Dostawy odbywa się za wiedzą i zgodą tej osoby oraz że przekazał osobie, której dane udostępnił treść Polityki Prywatności Sprzedawcy.
5. Skutecznie złożone przez Klienta Zamówienie w formie elektronicznej stanowi ofertę zawarcia umowy kupna-sprzedaży określonych Produktów. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej przesłane zostało potwierdzenie przyjęcia Zamówienia. Z chwilą jego otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa.
6. Klient otrzymuje niezwłocznie po złożeniu Zamówienia wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożenia Zamówienia.
§ 5. Płatność
1. Klient dokonuje zapłaty ceny za Produkty zgodnie z Zamówieniem poprzez udostępnione przez Sprzedawcę metody płatności, w szczególności:
a) system płatności mobilnych np. BLIK;
b) dokonanie płatności elektronicznej za pośrednictwem Internetowego Serwisu Płatności, udostępnionego w Sklepie. Szczegółowe informacje o warunkach płatności i przelewów internetowych znajdują się w regulaminie Internetowego Serwisu Płatności. Dla dokonania zapłaty za Zamówienie za pośrednictwem Internetowego Serwisu Płatności (aby proces został przeprowadzony poprawnie) niezbędne jest zaakceptowanie Regulaminu Systemu płatności online i innych dokumentów udostępnionych przez Internetowy Serwis Płatności przed dokonaniem zapłaty.
2. W trakcie składania Zamówienia w Internetowym Serwisie Płatności znajduje się informacja o terminie, w jakim Klient jest zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. Brak płatności przez Klienta we wskazanym czasie ma skutek w postaci anulowania Zamówienia przez Klienta.
3. Realizacja Zamówienia nastąpi po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez podmiot realizujący płatność. W przypadku braku wiadomości w głównym folderze konta pocztowego, zaleca się sprawdzenie folderu „SPAM” oraz pozostałych folderów, a w dalszej kolejności kontaktowanie się z Sprzedawcą: e-mail: biuro@supersmaki.pl
4. W razie stwierdzenia, że dane Zamówienie złożono przy pomocy automatu, tj. specjalnie skonstruowanego oprogramowania do składania zamówień lub dokonywania zakupów, lub w dowolny inny sposób, który zaburza normalne funkcjonowanie Sklepu, w szczególności poprzez ograniczenie innym osobom swobody nabywania Produktów w normalnym trybie, Sprzedawca ma prawo anulowania danego Zamówienia.
§ 6. Cena Produktu
1. Cena Produktu wyrażona jest w PLN (złotych polskich) i jest ceną BRUTTO. Do ceny może zostać doliczony koszt dostawy w zależności od wartości Zamówienia.
2. Całkowita i ostateczna wartość Zamówienia znajduje się w podsumowaniu Zamówienia i jest widoczna przed ostatecznym zatwierdzeniem transakcji.
3. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena zakupionego Produktu nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogłyby się pojawić w odniesieniu do Produktów po złożeniu Zamówienia przez Klienta.
4. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Sprzedawca może zamieszczać na stronie Sklepu treści reklamowe.
5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody Klienta spowodowane podaniem przez niego błędnych lub nieprawdziwych danych. Klient powinien weryfikować znajdujące się dane osobowe w formularzu Zamówienia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki i szkody wynikające z niezapoznania się przez Klienta z Regulaminem.
6. Jeżeli dane podane w formularzu Zamówienia, a w szczególności dane kontaktowe, nie będą kompletne, Sprzedawca zastrzega sobie prawo nawiązania kontaktu telefonicznego lub e-mailowego z Klientem w celu ustalenia szczegółów realizacji Zamówienia. Niepodanie lub błędne podanie przez Klienta jednej z podstawowych danych kontaktowych, tj. adresu poczty elektronicznej oraz numeru telefonu, co uniemożliwia Sprzedającemu nawiązanie kontaktu, jak również bezskuteczność czynności podjętych przez Sprzedawcę w celu nawiązania kontaktu z Klientem, uprawnia Sprzedającego do anulowania Zamówienia.
§ 7. Dostawa Produktów
1. Dostawa Produktów jest możliwa wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polski.
2. Szczegółowe informacje o formie, koszcie i terminie dostawy są zamieszczone w Sklepie. Dokładny koszt Dostawy zostanie wskazany w podsumowaniu Zamówienia.
3. Szacowany termin Dostawy to 2-5 dni roboczych od dnia potwierdzenia przyjęcia Zamówienia. O dokładnym terminie Dostawy Klient zostanie powiadomiony przez Sprzedawcę lub podmiot świadczący usługi kurierskie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w formularzu Zamówienia. Podmiot świadczący usługi kurierskie dołoży starań aby nawiązać kontakt telefoniczny z odbiorcą Produktów w celu potwierdzenia dokładnej daty i godziny Dostawy.
4. W przypadku zamówienia Produktu z Dostawą, Klient zobowiązuje się do obecności lub upoważnionej przez niego osoby pod adresem wskazanym w Zamówieniu jako adres Dostawy w terminie i przedziale godzinowym wskazanym w powiadomieniu o Dostawie o którym mowa w ust. 3 powyżej. W przypadku nieobecności Klienta lub upoważnionej przez niego osoby pod wskazanym adresem Dostawy wbrew powyższemu zobowiązaniu i nieodebrania w związku z tym Produktów, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do żądania od Klienta naprawienia poniesionej szkody.
5. Podczas odbierania Produktów dostarczonych na adres wskazany przez Klienta, Klient lub upoważniona przez niego osoba, powinien w obecności pracownika Sprzedawcy lub kuriera (dostawcy) sprawdzić, czy dostarczone Produkty są zgodne z Zamówieniem, nie posiadają uszkodzeń, czy opakowanie nie jest odpieczętowane. Klient lub upoważniona przez niego osoba potwierdza podpisem wydanie Produktów.
§ 8. Odstąpienie od Umowy
1. Klient ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny (Prawo Odstąpienia) z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Produktu.
2. Prawo Odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach wskazanych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, tj. m.in. w odniesieniu do umów:
a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, do których należą w szczególności Produkty stanowiące produkty mrożone w tym lody, z uwagi na konieczność zachowania ciągu chłodniczego dla warunków ich przechowywania i transportu;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
4. W przypadkach, gdy Klientowi przysługuje prawo odstąpienia, zwrot Produktów powinien nastąpić na adres: Jubilerska 10, 04-190 Warszawa z dopiskiem LODY KOSMOS w terminie 14 dni od dnia poinformowania Sprzedawcy o wykonaniu Prawa Odstąpienia. W tym czasie należy odesłać Produkty w nienaruszonym stanie. Klient wykonując Prawo Odstąpienia ponosi we własnym zakresie bezpośrednie koszty zwrotu Produktów w odpowiednich środkach transportu.
3. Aby wykonać Prawo Odstąpienia, Klient powinien wysłać informację dotyczącą wykonania Prawa Odstąpienia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, wskazanego w ust. 1. powyżej. Klient może poinformować o Prawie Odstąpienia pocztą elektroniczną na adres biuro@supersmaki.pl. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy stanowiącego Załącznik do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
4. W przypadku skutecznego wykonania Prawa Odstąpienia, Sprzedawca zwraca Klientowi dokonane przez niego płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o wykonaniu Prawa Odstąpienia użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta przy zapłacie za Zamówienie. Sprzedawca, jeżeli nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Klienta, o który mowa w ust. 1, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności które zdarzenie nastąpi wcześniej.
§ 9. Reklamacje
1. Zawiadomienia o nienależytym wykonaniu lub niewykonaniu Umów, nieprawidłowym działaniem Sklepu lub Internetowego Serwisu Płatności, należy dokonywać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@supersmaki.pl lub pisemnie na adres ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa z dopiskiem LODY KOSMOS
2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane teleadresowe Klienta oraz opis przyczyny reklamacji.
4. Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszenia reklamacyjnego Klienta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Odpowiedź w sprawie zgłoszenia reklamacyjnego jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub pisemnie na wskazany przez Klienta adres.
§ 10. Obowiązki Klienta
1. Klient jest zobowiązany do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem, dobrymi obyczajami, a także postanowieniami Regulaminu, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych..
2. Zabronione jest:
- korzystanie z Usług w sposób bezprawnie zakłócający funkcjonowanie Sklepu poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń.
- wprowadzania do Sklepu, w tym w szczególności w formularzu Zamówienia, danych niezgodnych ze stanem faktycznym lub danych do których przekazywania Klient nie jest uprawniony.
- urządzeń, oprogramowania oraz metod mogących zakłócić działanie Sklepu;
- dalsze wprowadzanie Produktów do obrotu odpłatnie lub nieodpłatnie, w tym dokonywanie odsprzedaży Produktów przez Klienta.
3. Klient nie może prowadzić działań zmierzających do obciążania skrzynek odbiorczych innych Użytkowników czy Sprzedawcy, a w szczególności nie jest dopuszczalne wysyłanie wiadomości reklamowych. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§ 11. Ochrona danych osobowych
Administratorem danych osobowych Klientów (osób fizycznych) jest Sprzedawca. Administrator danych dopełnia obowiązek informacyjny wobec osób, których dane dotyczą przed rozpoczęciem zbierania danych - w przypadku gdy dane pozyskiwane są bezpośrednio od osoby, której one dotyczą (Klient), albo bezpośrednio po uzyskaniu danych odbiorcy Zamówienia– gdy dane pozyskiwane są z innego źródła np. od Klienta. Dane kontaktowe do administratora danych osobowych:
adres korespondencyjny- Super Smaki Sp. z o.o., ul. Jubilerska 10, 04-190 Warszawa.
adres email- rodo@supersmaki.pl
2. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych określone są w Polityce Prywatności Polityka prywatności – lodykosmos.pl, dostępnej na stronie Sklepu.
§ 12. Pliki „cookies”
Szczegółowe informacje o plikach „cookies” zawarte są w Polityce Cookies Polityka cookies – lodykosmos.pl .
§ 13. Spory
1. W przypadku sporów z udziałem Klienta istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń lub rozstrzygania sporów. W tym celu Klient może m.in.:
a. złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (europejska platforma internetowego rozstrzygania sporów);
b. złożyć po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosek o wszczęcie mediacji lub wniosek o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny. Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
b. skorzystać z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
§ 14. Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Sprzedawca może dokonywać zmian w Regulaminie w uzasadnionych przypadkach:
a) wynikających ze zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu i skutkujących koniecznością jego dostosowania do takiej zmiany;
b) wydanie orzeczenia, decyzji, zalecenia lub innego podobnego aktu przez sąd lub uprawniony organ władzy publicznej, w tym interpretacji, mającego bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkującego koniecznością jego zmiany w celu dostosowania do takiego orzeczenia, decyzji, zalecenia lub innego podobnego aktu, w tym interpretacji;
c) rozszerzenie asortymentu Produktów o produkty podlegające szczególnym regulacjom prawnym, wymagającym uwzględnienia ich w Regulaminie;
d) zmiana sposobu świadczenia Usług, w tym dodanie nowych kanałów sprzedaży online;
e) wprowadzenie w Sklepie działań promocyjnych lub wsparcia sprzedaży, skutkujących koniecznością dostosowania do nich Regulaminu;
f). usunięcie ewentualnych omyłek, błędów, niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących treści Regulaminu;
g) zmiany funkcjonalności Sklepu, w tym a w zakresie procedury zawierania Umowy bądź procesu składania, modyfikowania lub anulowania zamówień, skutkujące koniecznością dostosowania Regulaminu do takiej zmiany;
h) zmiana w zakresie danych, w szczególności nazw, adresów, linków (łączy) określonych w Regulaminie;
i) konieczność aktualizacji wymogów technicznych lub standardów bezpieczeństwa wskazanych w Regulaminie;
j) usprawnienie obsługi Użytkowników;
k) zmiana w zakresie oferowanych metod realizacji (dostawy, odbioru) Zamówień lub form płatności.
3. Zmiana Regulaminu może być dokonywana tylko ze skutkiem na przyszłość. Do Umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin w brzmieniu obowiązującym w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.
4. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu i terminie ich wejścia w życie, nie krótszym niż 14 dni, Sprzedawca poinformuje poprzez informację umieszczoną w Sklepie.
Załącznik 1 –Wzór odstąpienia od Umowy
Regulamin obowiązuje od dnia …………...2022r.
ZAŁĄCZNIK 1. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY.
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data
(*) Niepotrzebne skreślić.